Saturday, September 19, 2009

selamat menyambut hari raya aildilfitri kepada semua..


setelah sebulan berpuasa, tibalah syawal yang bakal menjelang menjelang esok pagi bersamaan dengan 20 september 2009 yang jatuh pada hari ahad menandakan berakhirnya puasa di bulan ramadhan di mana seluruh umat islam meraikan kejayaan menyambut aildilfitri bersama dengan insan2 yang tersayang..

dikesempatan ini, saya Muhammad Taufiq Bin Ismail ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua insan yang mengenali diri ini.. saya ingin memohon maaf zahir dan batin di selangi dengan pohon 1o jari andai selama ini ada terkasar bahasa, perbuatan yang tidak menyenagkan, pernah mengguriskan hati sesiapa, pernah menyakiti sesiapa secara langsung atau tidak langsung.. semua yang buruk datang dari saya dan yang baik datang dari Allah S.W.T..

mohon kemaafan kepada kedua ibu bapa yang tercinta, adik2 yang disayangi, kedua nenek yang dirahmati, kepada rakan2 rapat di ampang, kepada rakan2 yang selalu di ingati di unisel, kepada rakan2 seperjuangan di sekolah kebangsaan taman nirwana, kepada warga sekolah menengah kebangsaan seri garing, kepada saudara mara yang dikasihi dan kepada semua yang mengenali diri ini sama ada yang jauh dan juga yang dekat..

moga lebaran syawal yang bakal menyusur ini akan diraikan dengan penuh kesyukuran, keihklasan dan kegembiraan... salam aidilfitri buat semua :)

p/s harap still dapat duit raya lagi, walaupun peluang agak tipis tapi still berharap jugak, hehehe :P

No comments: